pondelok 17. októbra 2011

Nová motivácia..

Najprv asi začnem jedálničkom:

Raňajky: ovsená kaša emco , škoricovo-jablková nezjedla som celú takže asi 200kcal
Desiata: pár bobuliek hrozna 20kcal?
Obed: 2 polievkove lyžice ryže s mäsom.. mala som toho málo takže asi 180?
Desiata: nič
Večera: kurací vývar a balíček racioliek.. spolu asi 300kcal

Takže pre dnešok cca.700kcal.. To je fajn :)

Dnes bol úúúžasnýý deň. V škole sme sa najviac zabávali! :P.. Dlho som sa necítila byť tak šťastná.. Vôbec som nemyslela na jedlo iba teraz k večeru.. Dnes už jesť nebudem :) ... ááá ja ani neviem čo mám napísať :D..idem obehnúť vaše blogy :) :*

Vlastne ešte tá motivácia! :D... Ráno v buse cestou do školy somnou cestuje také dievča. Je úžasne chudá! Je to moja každodenná inšpirácia.. a chcem tak vyzerať...musím a budem!

5 komentárov:

  1. Vždyť ty je máš tak parádní =) blázne =) a vůbec nevadí, já tu zase nebyla o víkend.. :-X

    OdpovedaťOdstrániť
  2. 700kcal nieje fajn to je super ! :) krásny jedalniček..znova velká zavist :( a som rada že ste sa zabavali a že si si dnešny den užila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásne papáš 700 kcal je uplná pecka :) som rada že si šťastná :) ja mám teraz ako motiváciu spolužiačku je uplne dokonalá a aj zdravá :) a pritom sa na tom niako nenamakala .... závisť :)

    OdpovedaťOdstrániť