štvrtok 13. októbra 2011

14.10

Dnes mám zmiešané pocity.. Neviem či sa to všetko oplatí robiť. Neviem sa zbaviť toho, že neustále myslím na jedlo , jeho hodnoty a ako ich spáliť( teraz nijako lebo som chorá -.- ) ... Chcem si užívať život ako volakedy:(.. Som stále v strese a bez nálady..Kamarátky nechápu prečo a mrzí ma to .. To isté aj v rodine.. Nechcem sa na to vykašlať... ja musím byť chudá.. Neznesiem na sebe to prevísajúce sádlo.. Nejde to..

Dnešný jedálniček ... :
Raňajky:  ... nebudem o tom ani hovoriť.. mamina ma nútila jesť, všimla si že jem menej a nechce , aby som schudla !... nanútila mi 4 celozrnné suché mini rožky a k tomu šampióny dusené s cibulou.. bolo to dobré lenže bolo toho vela :(.. nejakých 200kcal... a potom mi hovorí, že volakedy si jedávala sladkosti a bola si chudšia.. skús si dať aj to marshmallow čo si mala včera.. tak som si dala teda 2 aby sa nepovedalo.. potom mi dala do úsť ďalšie 3 a teraz m je blbo... som zvedavá čo bude za obed -.-... už chcem byť v škole!!! :(

2 komentáre:

  1. Hore hlavu :) verím že to napravíš a že budeš zo sebou spokojna a tak isto aj tvoje okolie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. dakujem za komentík ....sorry že mi to tak trvalo ale nejde mi net ...:D s matkami je to kruté ....u mňa skôr s otcom...tomu by nestačilo ani keby zjem vola... a hned si ťa bežím pridať aj ja :DD

    OdpovedaťOdstrániť